Oppheng av banner på 3 x 4 meter i forbindelse med friidrettsfest i Ulsteinhallen.

Verdibasert business og markedsføring

Å drive verdibasert business og markedsføring har mange fordeler. Blant annet kan bevissthet og forankring av genuine verdier brukes som navigasjonssystem for å kvalitetssikre valgene du tar på vei mot suksess. Som for eksempel når du skal finne samarbeidspartnere som er på «nett» med det du og din bedrift står for.

Karsten Warholm International, som skal arrangere friidrettsfest sammen med Dimna IL i Ulsteinhallen 25. januar, tok kontakt for å få litt hjelp til markedsføring og grafiske tjenester.

Verdier kommer alltid til uttrykk gjennom handling, og gjenspeile hvordan man blir oppfattet av omverdenen. Som enhver annen virksomhet vil en idrettsutøver på toppnivå også bygge sin merkevare gjennom signalene man sender ut til omverdenen. Med store idrettsprestasjoner er Karsten Warholm og hans team i sentrum for mediaoppmerksomhet. Og kanskje er det når oppmerksomheten er størst at et godt forankret verdigrunnlag virkelig blir en stor ressurs.

Det er ekstra inspirerende å få gleden av å samarbeide med en aktør som Karsten Warholm & co, som går foran med et godt eksempel på å drive verdibasert – takk for et spennende samarbeidsprosjekt!

Artikkel: I samarbeid med Kristine Haddal, manager for Karsten Warholm International, har jeg fått gleden av å hjelpe til med design av markedsmateriell til stevnet i Ulsteinhallen 25. januar. Sammen med den lokale pressen møtte vi opp utenfor Blåhuset i Ulsteinvik en desembermorgen, for å følge med når banneret på 3 x 4 meter ble hengt opp ved hjelp av lift.

Artikkel fra vikebladet.no, skrevet av Andreas Bjærknes

Del denne artikkelen

Share on facebook
Share on linkedin